czwartek, 30 września 2010

Wystawa fotograficzna


W środę 29 września b.r. z pomocą Tteni Organization zorganizowałam wystawę zdjęć z Maroka. Chciałam pokazać coś całkowicie innego od realiów panujących w Armenii, a już na pewno w małym, prowincjonalnym Goris. Kraj tak odległy politycznie, geograficznie, kulturowo wydał mi się atrakcyjnym tematem. Przytłaczająca większość Ormian nie podróżuje i chociaż kraje muzułmańskie mają „tuż za rogiem”, niewielu ludzi wie jaki panuje tam klimat.



Mimo, że Ormianie mają nie najlepsze (żeby nie powiedzieć najgorsze) doświadczenia z muzułmanami, zaproszeni goście wydawali się być zaciekawieni i zadowoleni.

Niewielka sala w naszej organizacji była prawie pełna co, zważywszy na niemal zerowy stopień zainteresowania ludzi sprawami innymi niż trudy dnia codziennego, uważam za sukces. Był także mały wykład o okolicznościach podróży i atmosferze kraju, którą, mam nadzieję udało mi się przedstawić na fotografiach.

4 komentarze:

  1. Następna wystawa: Warszawa. W końcu niech 'stolyca' zobaczy coś więcej niż praską codzienność :)
    Czekam, czekamy...
    pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia Aniu! Kiedy będzie można je obejrzeć w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wystawy. Super, że w końcu udało się ją zorganizować w Goris:) Good luck przy kolejnych inicjatywach!!! Gorące pozdrowienia z Polski

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!
    Sis, po Twoim powrocie trzeba coś zorganizować. Pamiętasz jak byłyśmy w tej organizacji na wykładzie o Birmie? Może tam? I będziemy myśleć jak zorganizować wystawę!!! Całusy, jestem z Ciebie dumna:*

    OdpowiedzUsuń